Sposoby na chandrę

Przesilenie jesienne to czas, gdy odczuwamy spadek formy i brak chęci do działania. Najchętniej spędzilibyśmy tę porę roku pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty w ręce lub teleportowali się na egzotyczną wyspę. Niemożliwe? Warto zatem poznać sposoby na walkę ze złym nastrojem.

1

Polska jesień nie zawsze jest złota. Zdecydowanie częściej niż złoto towarzyszy jej wszechobecna szarość. Dlatego warto otoczyć się ciepłymi kolorami, które poprawią nam humor. Pomarańcz, czerwień lub głęboki róż wplecione do wnętrza przy pomocy dodatków (poduszek, ramek na zdjęcia, świec) na pewno pozytywnie wpłyną na nastrój. Ten sposób tyczy się także garderoby. Wymieńmy czarny płaszcz na ten w rozgrzewającym kolorze, a zakładając go każdego ranka, podświadomie się uśmiechniemy.

2

Małe grzeszki

Jesień to czas, gdy możemy przymknąć oko na małe, jedzeniowe grzeszki. A co najlepiej poprawia humor i pozytywnie wpływa na psychikę? Oczywiście czekolada! Osłodź sobie deszczowe popołudnie sięgając, np. po kawałek czekolady lub po kakaowe Ciacho Dan Cake. Warto pamiętać, że czekolada zwiększa poziom endorfin w organizmie. A co za tym idzie wydzielamy więcej hormonów szczęścia.

3

Zrelaksuj się!

Jeśli masz gorsze dni, pozwól sobie na złapanie oddechu. Nie rezygnuj z rzeczy, które sprawiają, że uśmiech gości na twojej twarzy. Spotkania z przyjaciółmi, weekendowy wypad do kina, a może chwila tylko dla siebie? Wybór zależy od ciebie. Nie zapominaj też o ruchu. Zacznij od spaceru lub zabrania dzieci na basen – frajda dla całej rodziny gwarantowana! Znajduj pozytywy w swoim codziennym życiu, a świat od razu wyda się bardziej kolorowy.

4

 

Nie ma jeszcze komentarzy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.