Zimowa kampania Diverse – City is our backgroud – to historia znajomości dwojga młodych ludzi opowiedziana na tle tętniącej życiem metropolii. Nam się podoba. A wam?
Nowa kolekcja prezentuje przede wszystkim rozwiązania dopasowane do osób prowadzących aktywny tryb życia. Stylizacje odkrywają tkwiący w modzie ulicznej potencjał, a proste formy w towarzystwie dynamicznej miejskiej dżungli służą uwypukleniu charakteru marki.
Dla niej
Dziewczyny znajdą w kolekcji oversizowe płaszcze i kardigany, niekrępujące ruchów joggery z obniżonym stanem oraz wielofunkcyjny kombinezon. Całość dopełniają starannie wykonane pojemne torby, wygodne plecaki oraz botki z ukrytym obcasem. Modnym akcentem „worker” są sznurowane buty przypominające tradycyjne trapery kontrastowo zestawione z dzianinową sukienką. W nowej linii nie zabrakło także zwiewnych tkanin, spódnic i wieczorowych dodatków.
Dla niego
W propozycjach dla mężczyzn podstawą stylizacji są luźne spodnie, pikowane kurtki i ciepłe bluzy z niekonwencjonalnym wykończeniem, którym są np. zamki wtopione w dzianinę tworzywem przypominającym gumę. Zaprojektowane, by podkreślić industrialny styl całości. Tutaj także, podobnie jak w linii damskiej, nie zabraknie bogatego wyboru akcesoriów, wśród których znalazły się sportowe buty, proste wełniane czapki i plecaki, które sprawdzą się również noszone przez ramię.
Get the urban color
To hasło kampanii w sposób nieoczywisty opisuje wykorzystaną paletę szarości dopełnioną najmodniejszymi dodatkami kolorystycznymi, wśród których najbardziej zauważalne są: bordo, grafit oraz klasyczna czerń. Oszczędna gama kolorów uwypukla przeciwstawiony wielobarwnemu miastu minimalizm kolekcji.
Joggery to chyba najwygodniejsze spodnie na świecie : )
Joggery to chyba najwygodniejsze spodnie na świecie : ) .. a do tego całkiem praktyczne dzięki temu że mają taki miejski styl, można do nich dobrać coś bardziej eleganckiego..