Safilo, włoski producent okularów, i Swatch Ltd podpisali umowę o współpracy, której owocem będą okulary przeciwsłoneczne marki Swatch.
Kreatywne, radosne i podkreślające styl życia okulary Swatch The Eyes znajdą się w sprzedaży na wiosnę 2016. Wprowadzeniu kolekcji na rynek będzie towarzyszyła kampania reklamowa Swatch „I ALWAYS WANT MORE LOOKS” – jak zawsze wesoła, prowokacyjna i wywołująca uśmiech na twarzy!
Swatch The Eyes daje wiele możliwości personalizacji, dzięki różnym połączeniom, które podkreślą indywidualny styl właściciela. Wygląda na to, że sklepy Swatch – oraz wybrane sklepy Solstice w USA – staną się miejscem niekończących się możliwość, gdzie będzie można zmienić wygląd w zaledwie kilka sekund. Trzy kształty okularów – klasyczne, okrągłe; nowoczesne, kwadratowe i przypominające kocie oczy – kuszą ekscytującą paletą 30 wzorzystych, dwukolorowych i monochromatycznych frontów.
Okulary i wymienne fronty są dostępne w osobnych kolorowych opakowaniach, które zapewniają bezpieczne przechowywanie po zachodzie słońca. Produkt – zaprojektowany, skonstruowany i wyprodukowany w Europie – jest niezwykle wygodny w noszeniu, trwały i bardzo bezpieczny dzięki doskonałej ochronie przed promieniami UV. Okulary są wykonane z wysokiej jakości materiału, który zapewnia odporność na pot, substancje chemiczne i złamania.
Odtworzenie historii sukcesu w branży okularów poprzez reinterpretację kategorii jest ekscytującym wyzwaniem. Swatch jest postrzegany na całym świecie jako marka lifestylowa, pełna wyrazu i znaczenia, oddająca trendy i emocje. Klienci lubią okulary, podobnie jak zegarki, ponieważ należą one do kategorii produktów, które łączą zabawę, styl i emocje. Safilo to doskonały partner oferujący produkty najwyższej jakości i z przyjemnością połączymy z nim nasze siły. – powiedział Nick Hayek, prezes Swatch.