Wszyscy lubimy mieć chusteczki pod ręką. Trzymamy je w torebce, na biurku, na nocnej szafce. Chusteczki przydają się o każdej porze roku, są niezwykle praktyczne i potrzebne w wielu sytuacjach: kiedy mamy katar, gdy idziemy do kina na wzruszający film, kiedy dziecko ubrudziło ręce podczas zabawy, gdy ktoś rozbawi nas do łez.
Doskonale znane wszystkim, kultowe chusteczki Velvet tej jesieni zmieniają się, odpowiadając na potrzeby konsumentek i konsumentów. Chusteczki uniwersalne Velvet w pudełkach składają się teraz z trzech chłonnych warstw miękkiej bibułki, a chusteczki higieniczne Velvet w paczuszkach stają się czterowarstwowe. Dzięki zmianie technologii chusteczki higieniczne uzyskały też nowe, miękkie wytłoczenie brzegowe z eleganckim kwiatowym wzorem.
Opakowania, które cieszą oczy
W bogatej ofercie chusteczek Velvet znajdziemy niezwykłą różnorodność opakowań. Wzory stanowią elegancki element dekoracyjny wnętrz oraz cieszą oko radosnymi, pełnymi dobrych emocji grafikami. Wśród uniwersalnych chusteczek Velvet w pudełkach znajdziemy linię Paradise, Trendy, Dream, Cube, a także niezwykle poręczne mniejsze opakowanie do samochodu, dziecięcego wózka lub samolotu w wersji Travel. Natomiast wśród chusteczek higienicznych Velvet znajdziemy linię Original, Emotions, Mint, a także bardzo praktyczne najmniejsze paczuszki, mieszczące się w kieszeni – tzw. Mini. Zróżnicowane wzory nowych opakowań chusteczek w pudełkach z grafikami oddającymi klimat marzeń i letniej beztroski, wprowadzą atmosferę relaksu i odpoczynku do każdego domu. Zaś stonowane, eleganckie wzory chusteczek Velvet Original i kolorowe kobiece wzory chusteczek Velvet Emotions wzbudzą pozytywne emocje i uśmiech.
Marka z tytułami
Marka Velvet otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 oraz tytuł Superbrands Polska Marka 2018 w XII edycji corocznego plebiscytu, wyłaniającego najsilniejsze marki w poszczególnych kategoriach produktowych. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało przede wszystkim grono ekspertów marketingu. W tym roku po raz pierwszy oceny dokonali wyłącznie konsumenci, przedstawiając swoje opinie w największym niezależnym badaniu marek w Polsce, przeprowadzonym przez instytut ARC Rynek i Opinia. O zdanie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów, a ocenie poddano blisko 2 000 marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynika z różnicy między polecaniem, a odradzaniem danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które znalazły się w ścisłej czołówce w każdej kategorii, natomiast tytuły Superbrands Polska Marka przyznano najwyżej ocenionym markom z polskim rodowodem.
Chusteczki higieniczne Velvet Original, Emotions, Mint, 10 paczuszek, 4 warstwy, cena ok 5 zł
Chusteczki higieniczne Velvet Minis, 8 paczuszek, 4 warstwy, cena ok. 4,5 zł
Chusteczki uniwersalne Velvet Paradise, pudełko – 120 sztuk, 3 warstwy, cena ok. 6 zł
Chusteczki uniwersalne Velvet Cube, pudełko – 60 sztuk, 3 warstwy, cena ok. 4,5 zł
Chusteczki uniwersalne Velvet Travel Pack, pudełko – 50 sztuk, 3 warstwy, cena ok. 4,5 zł
Chusteczki uniwersalne Velvet Trendy, pudełko – 120 sztuk, 3 warstwy, cena ok. 6 zł
Chusteczki uniwersalne Velvet Dream, pudełko – 90 sztuk, 3 warstwy, cena ok. 5 zł