The ONE Oriflame to kolekcja zaprojektowana tak, by z łatwością dobierać odpowiednie produkty do efektów, które chce się osiągnąć i tym samym tworzyć makijaże na każdą okazję. Znajdziesz w niej aż 230 kosmetyków! A firmuje je Anna Mucha.
The ONE składa się z trzech serii inspirowanych najnowszymi trendami w modzie i urodzie: Everyday Beauty, High Impact oraz Long Wear. Dzięki nim można uzyskać nieskończenie wiele makijaży: od tych naturalnych po najbardziej wyszukane.
Everyday Beauty
To produkty do codziennego stosowania, opracowane na bazie inteligentnych rozwiązań, dzięki którym zaoszczędzi się czas, a codzienny makijaż wykona bez wysiłku. Z takimi kosmetykami, jak podkład (cena: 47,90 zł, dostępny w katalogach od 25 marca) oraz korektor Illuskin (cena: 29,90 zł, dostępny w katalogach od 25 marca) jest to możliwe.
To gwarancja spektakularnego makijażu. Produkty z tej serii pomogą osiągnąć efekt ultra wyrazistego makijażu i dodadzą pewności siebie. Jednym z nich jest tusz do rzęs Volume Blast (cena: 37,90 zł, dostępny w katalogach od 25 marca), który nada rzęsom spektakularną objętość. Jest też niezwykle lśniąca pomadka Power Shine (cena: 32,90 zł, dostępna w katalogach od 25 marca) oraz cień do powiek Colour Impact (cena: 29,90 zł, dostępny w katalogach od 25 marca) o kremowo-pudrowej konsystencji.
Ta seria kosmetyków gwarantuje ultra trwały makijaż. Została stworzona dla kobiet, które oczekują perfekcyjnego makijażu przez cały dzień, bez konieczności jego poprawiania. Kosmetyki tej serii sprawdzą się wśród zapracowanych kobiet, które cenią swój czas. Przykładem jest Lakier do paznokci Long Wear (cena: 24,90 zł, dostępny w katalogach od 27 maja), który utrzymuje się aż 14 dni!