Czy wiecie, że przeciętnie spędzamy około 6,5 godziny tygodniowo
na przemieszczanie się z domu do pracy lub szkoły i z powrotem,
tracąc w ten sposób rok życia. Gdyby jednak mieć na sobie odpowiednie
ubranie i spojrzeć na tę kwestię z innej perspektywy, droga z punktu
A do punktu B mogłaby stać się początkiem przygody.
Takie właśnie
przesłanie przyświeca
nowej kampanii
reklamowej
zatytułowanej
Wild Way Home,
promującej kolekcję
Wrangler na sezon
jesień-zima 2016.
Alternatywna,
nieznana droga
przez miasto – oto,
na co kierują
w kampanii naszą
uwagę uznani miejscy
wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek, a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: „Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga”. Słowa poety to nie tylko metafora i zachęta do pozytywnego spojrzenia
na świat. To dosłowny komunikat.
Dzięki połączeniu legendarnego
amerykańskiego stylu
z zaawansowanymi technologicznie
materiałami
jak Coolmax®
i Extra Stretch
w kolekcji męskiej
oraz fasonami
Jogging Jeans
i jegginsów z denimu dzianinowego w damskiej części kolekcji, jesienne propozycje Wrangler po raz kolejny potwierdzają filozofię Born Ready. Ubrania mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem,
nie ograniczając komfortu ruchu.
Oczywiście, skoki pomiędzy wysokimi budynkami nie są dla każdego,
ale jak zademonstrowali wspinacze, James i Magdalena, zejście z utartego
szlaku, by odkryć ukryte uroki miejskiego krajobrazu, jest o wiele łatwiejsze,
gdy masz na sobie ubrania z kolekcji Wrangler Active Ready.