New Balance zapowiedział sezonową odsłonę linii MADE in USA. Nowe wersje kolorystyczne butów inspirowane jesiennymi odcieniami będą wprowadzane w trzech fazach – od października do grudnia.
Seria MADE in USA to najbardziej ekskluzywne wydania butów i ubrań New Balance, które są projektowane i wytwarzane w Stanach Zjednoczonych. Charakterystyczną cechą produktów sygnowanych MADE jest najwyższa jakość wykonania, starannie wyselekcjonowane materiały i rzemieślnicze podejście do produkcji. Linia MADE in USA stanowi uhonorowanie historii, dziedzictwa i rzemiosła marki z Bostonu.
Bazą do kolejnych wydań MADE są docenione klasyczne modele butów biegowych takie, jak 1300, 1500 czy cała seria 99X. Zostały pierwotnie wprowadzone na rynek w latach 80. ubiegłego wieku i jak na tamte czasy były zaawansowane technologicznie i zaprojektowane z myślą o komforcie oraz wsparciu w trakcie biegu. Jednak z czasem stały się również popularnymi modelami lifestyle’owymi, a model 990 stał się wręcz ikoną. To właśnie seria 990 i kolejne wydania stały się nieformalnym synonimem całej linii MADE. Wyselekcjonowane materiały, ręczne wykonanie, komfort noszenia i charakterystyczny styl retro. To wszystko sprawia, że 990-tka, szczególnie w wydaniach MADE, wciąż jest pożądana i opiera się przemijającym trendom.
Od kilku sezonów o wyjątkowość kolekcji MADE in USA dba Teddy Santis, który piastuje stanowisko dyrektora kreatywnego tej linii. Santis to również założyciel i dyrektor kreatywny nowojorskiego brandu modowego Aimé Leon Dore (ALD). Zyskał sławę dzięki projektowaniu produktów, za pomocą których przekazuje ducha i historię Nowego Jorku. Jest również wysoko ceniony za przywiązanie do autentycznego storytellingu.

Marka New Balance udowodniła, że produkcja najwyższej jakości butów w Stanach Zjednoczonych jest możliwa. Robi to jako jeden z niewielu producentów i wykorzystuje do tego kilka fabryk, w tym tę najbardziej znaną – w Bostonie, w stanie Massachusetts. Marka podkreśla w ten sposób swoje korzenie, zobowiązanie wobec amerykańskich pracowników i zaangażowanie w rozwój krajowego przemysłu. Modele oznaczone MADE in USA muszą zawierać przynajmniej 70% materiałów pochodzących od rodzimych dostawców.
Najnowsza sezonowa, jesienno-zimowa kolekcja MADE in USA, będzie dostępna od 26 października.