Pudding z chia i jeżynami

Pudding z chia i jeżynami można zjeść na śniadanie albo podwieczorek. Dodaje energii, jest zdrowy, smaczny, a co więcej – przepis na niego opracowali dietetycy FC Barcelony. Coś w sam raz dla dużych i małych fanów piłki nożnej.

Brawa dla firmy Beko za projekt „jedz jak mistrz”! Dzięki pomysłowi zaangażowania dietetyków i piłkarzy FC Barcelony w kampanię promującą zdrowe i sezonowe produkty dzieci mają okazję przekonać się, że warzywa i owoce nie są takie straszne. Skoro  piłkarscy idole jedzą pomidory, brokuły, jeżyny, awokado, daktyle, czy nasiona chia, to może warto ich spróbować? Przykład to pudding z nasionami chia, daktylami i jeżynami na bazie mleka.

Pudding z chia i jeżynami

Składniki:

  • 100 g orzechów włoskich
  • pół szklanki mleka
  • garść jeżyn
  • garść jagód goji
  • 1 daktyl
  • 2 łyżki nasion chia
  • łyżeczkę ekstraktu waniliowego
  • ulubiony jogurt

Przygotowanie:

Do blendera kielichowego wlej mleko, dodaj daktyl, orzechy włoskie i ekstrakt waniliowy. Blenduj przez około 5-7 minut do uzyskania gładkiej konsystencji. Przelej masę do dużego słoika i dodaj nasiona chia. Zakryj miksturę pokrywką i dobrze wstrząśnij, aby upewnić się, że nasiona chia są równomiernie rozprowadzone. Wstaw do lodówki do schłodzenia. Deser będzie gotowy,jak tylko nasiona chia napęcznieją. Podawaj z ulubionym jogurtem i dużą ilością jeżyn. Smacznego!

Więcej przepisów na www.beko.pl/jedzjakmistrz

Nie ma jeszcze komentarzy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.