Najbardziej znana blondynka świata nie przestaje inspirować! Pod wpływem jej niekwestionowanego uroku znaleźli się ostatnio Jeremy Scott i kierowany przez niego dom mody Moschino oraz fotograf Giampaolo Sgura, autor fantastycznej sesji dla Vogue Paris.

6Wcześniej kreacje szyte na miarę stworzyli dla tej piękności m.in. Giorgio Armani, Calvin Klein, Karl Lagerfeld czy Diane von Furstenberg. Teraz lalka Barbie wkroczyła w świat Mohito, stając się tym samym bohaterką nowej kolekcji specjalnej marki.

Plastikowa ikona popkultury ozdobiła swoim wizerunkiem koszulki i tuniki, które można podziwiać w najnowszym lookbooku Mohito. Prostym fasonom modeli charakteru dodały wysmakowane detale: starannie skrojony kołnierzyk oraz biżuteryjne aplikacje przy dekolcie. Główną rolę odgrywają tu jednak nadruki. Ich zadaniem jest udowodnienie, że Barbie to prawdziwa Kobieta Mohito – niezależna, pewna siebie, śmiało podążająca za trendami i – jak każda Klientka marki – uwielbiająca zakupy!

Zafascynowani światem Barbie projektanci Mohito poszli o krok dalej i uzupełnili serię koszulek o modele zainspirowane stylem, do jakiego słynna lalka zdążyła przyzwyczaić swoich fanów przez ostatnie dziesięciolecia. Wśród propozycji znalazły się m.in. asymetryczna sukienka ozdobiona przeskalowaną kokardą, rozkloszowana sukienka bez ramiączek czy szykowny zestaw złożony z ołówkowej spódnicy oraz świetnie skrojonego żakietu.

Linia będzie dostępna w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym mohito.com od drugiego tygodnia maja.

 

 

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.