Nuovo Classico!, czyli nowoczesność w najprostszej formie – to hasło przewodnie najnowszej kampanii marki Primamoda. Zgodnie z tą zasadą nowoczesne fasony i wzory zyskują na szlachetności dzięki jesiennym, stonowanym kolorom.

Elegancja połączona z nutą nowoczesności – tak w skrócie można opisać włoski styl, którym zainspirowana została najnowsza kampania marki. Podstawowa gama kolorystyczna, którą znajdziemy w kolekcji, to beże, brązy, szarość oraz czerń – kolory niezbędne w sezonie jesień-zima.

Postaw na detal

Damska linia najnowszej kolekcji, bazując na ponadczasowych, stonowanych barwach, przykłada szczególną uwagę do dbałości o dodatki i detale. Królują w niej złote i srebrne elementy – suwaki, klamry, sprzączki oraz kontrastujące skórzane wstawki i hafty.

Buty, buty, buty

A co z butami? Na szczęście jest ich pełen wybór! Są oficerki na płaskiej podeszwie – idealne uzupełnienie formalnych, biznesowych stylizacji, są krótsze buty w motocyklowym stylu oraz sznurowane grunge’owe buty w stylu kultowych martensów – lakierowane srebrne bądź czarne z wywijaną futrzaną cholewką. Na cieplejsze jesienne dni mamy botki na wysokim obcasie, czółenka w stylu retro, ponadczasowe czarne szpilki bądź ozdobne platformy.

www.primamoda.com.pl

primamoda-12

Zdjęcie 2 z 11

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.