Smirnoff  Nightlife  Exchange Project

50 krajów, 90 artystów, prawie 40 000 uczestników i…  globalna impreza trwająca niemal całą dobę! Od Kapsztadu po Warszawę, od Nowego Jorku po Tokio – świat celebrował finał drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project. Podczas gdy Madonna wybierała w Nowym Jorku najlepszego tancerza, który wystąpi wraz z nią na scenie podczas najbliższej trasy koncertowej, w innych klubowych metropoliach całego świata publiczność rozgrzewały takie sławy światowej muzyki jak Kelis, Basement Jaxx, Janelle Monae, CSS czy Ms. Dynamite.

Smirnoff Nightlife Exchange Project przyniósł w tym roku ponad 150 000 pomysłów na życie nocne i skupił wokół siebie niemal 10 milionów mieszkańców najprzeróżniejszych zakątków świata. To z tego powodu odbyło się 12 listopada 50 „imprez marzeń” w 50 krajach rozsianych po całym globie. W Nowym Jorku Madonna wraz z choreografami – Rich & Tone Talauegą – wybrała spośród finałowej jedenastki najlepszego tancerza. „Smirnoff Nightlife Exchange Project odkrył zachwycające talenty z całego świata” – stwierdziła artystka. Ostatecznie zwycięzcą został 23-letni Charles Riley (aka Lil Buck) z Memphis, który pokonał setki konkurentów z 25 krajów i będzie miał okazję wykazać się swoim kunsztem w trakcie najbliższej trasy koncertowej artystki.

Muzycznymi gwiazdami wieczoru w Nowym Jorku byli: dj i producent Martin Solveig, który współpracuje z Madonną przy tworzeniu jej najnowszego albumu, oraz Hardy „Indigo” Muanza i Vikter Duplaix znany ze współpracy z Jazzanovą czy też Sylk 130. Na imprezie mieli okazję bawić się również szczęśliwcy z Polski, którzy przesyłali swoje pomysły na życie nocne przy pomocy specjalnej aplikacji znajdującej się pod adresem www.facebook.pl/TheNightIsInYourHands. Tam właśnie odbywała się wymiana idei oraz wzajemna inspiracja do dobrej zabawy pomiędzy ponad 22 000 polskich internautów.

Obejmując wszystkie kontynenty i strefy czasowe, globalna impreza finałowa Smirnoff Nightlife Exchange Project w 50 krajach przyniosła około 200 godzin muzyki serwowanej przez klubowe supergwiazdy w rodzaju legendarnych Basement Jaxx i Kelis, modnych CSS czy też sensacji ostatniego roku – Janelle Monae. W trakcie 50 imprez marzeń niemal 40 000 uczestników spożyło 117 000 drinków, do sporządzenia których użyto 5,7 ton lodu, o oryginalnym, inspirowanym różnymi kulturami składzie oraz przesłało 8 000 zdjęć na portale społecznościowe przy pomocy technologii RFID. Polska impreza finałowa, która odbyła się w warszawskim Soho Factory, była pierwszą w kraju okazją do zaprezentowania tego multimedialnego sposobu komunikacji pomiędzy bawiącymi się uczestnikami imprezy a ich znajomymi na Facebooku. Dzięki specjalnym kartom z tagiem RFID uczestnicy znajdujący się w specjalnych strefach skanowania skanowanie kart RFID mogli na bieżąco informowad nie tylko o tym, gdzie dokładnie są, ale kogo właśnie słuchają lub co w danej chwili piją.

Polski finał Smirnoff Nightlife Exchange Project w Soho Factory stanowił pełną rozmachu podróż po 6 kontynentach. Zgodnie z ideą globalnej wymiany pomysłów na życie nocne, chcieliśmy, by nasza impreza marzeń zawierała to wszystko, co najlepsze w życiu nocnym od Australii i Japonii, przez Kenię, po USA i Brazylię – mówi Tomasz Beszterda, Eastern Europe Release and Innovation Marketing Manager z firmy Diageo Polska – inspirowany różnymi kulturami taniec, muzyka, odpowiedni entourage, a nawet drinki o niebanalnym, egzotycznym składzie. Były więc korzenne smaki indyjskiej masali i curry w Smirnoff Mumbai Masala Marke, limonki i cukru z trzciny cukrowej w Smirnoff Rio Caipiroska, soku winogronowego w Smirnoff Athens Grape Juice Lime oraz angostury w Smirnoff Sydney lemon-lime Bitter. Dzięki możliwościom współczesnej techniki, podróż z kontynentu na kontynent odbywała się błyskawicznie i niespodziewanie, stanowiąc zaskakujące publiczność punkty kulminacyjne wieczoru.

Główną gwiazdą polskiego finału akcji był kompozytor i producent Fox, który swoim debiutanckim albumem „Fox Box” wzbudził w 2010r. niemałą sensację. Zawarta na nim fuzja syntetycznego popu, dubstepu i elektroniki wprowadziła najnowsze zagraniczne trendy na polski grunt. Na scenie producentowi towarzyszyli wokalnie goście w niecodziennym składzie: Brodka, znana z zespołu Miloopa Natalia Lubrano oraz Organek z grupy Sofa. Imprezę rozkręcał MentalCut , „Dj Roku 2009” według „Dj Fox i Natalia Lubrano Magazine”, ceniony za swoją popisową żonglerkę przeróżnymi muzycznymi stylami, a po występie Foxa stery nad publicznością przejął wrocławsko-szczecioski duet Viadrina, który wraz z projektami Catz’n’Dogz, Pol_On, SLG czy Chmara Winter reprezentuje nową, ciekawą i obiecującą falę polskiej muzyki klubowej znanej już poza granicami naszego kraju. Warto wspomnied, że utwór Viadriny „Better” w remiksie Arto Mwambe Brodka znalazł się na playlistach tak znanych dj’ów, jak Ben Watt (niegdyś połowa duetu Everything But The Girl), Anja Schneider, Deetron, Jimpster czy też Nina Kraviz.

Częśd krajów uczestniczących w Smirnoff Nightlife Exchange Project wzięła udział w obustronnej wymianie pomysłów na dobrą zabawę. Australia, której partnerem były Włochy, zrealizowała swoją finałową imprezę w konwencji opery „Bal Maskowy” Giuseppe Verdiego, przekształcając ją przy pomocy tysięcy srebrnych masek w „Una Discoteca in Machera”. Z kolei Wielka Brytania i Jamajka postawiły na niebanalną wymianę muzyczną – nominowana do nagrody Grammy wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów Janelle Monae wystąpiła wraz z Basement Jaxx. Na scenie głównej w Londynie pojawił się również legendarny jamajski zespół The Jolly Boys, który wraz z Ms. Dynamite wykonał „One Love” Boba Marleya.

50 krajów uczestniczących w tegorocznej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project to: Argentyna, Australia, Belgia, Boliwia, Brazylia, Bułgaria, Chile, Chiny, Cypr, Dominikana, Dubaj, Ekwador, Ghana, Grecja, Gwatemala, Holandia, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Kamerun, Kanada, Kenia, Kolumbia, Korea Południowa, Kostaryka, Meksyk, Niemcy, Nowa Zelandia, Nigeria, Norwegia, Panama, Paragwaj, Peru, Polska, RPA, Rumunia, Salwador, Serbia, Tajlandia, Trynidad, Turcja, Urugwaj, USA, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy oraz Wietnam.

Smirnoff Black to wódka klasy deluxe. Swoją najwyższą jakość zawdzięcza unikalnemu procesowi czterokrotnej destylacji oraz filtracji. Smirnoff Black jest wytwarzany w małych partiach produkcyjnych, w tradycyjnych miedzianych kadziach, gdzie uzyskuje swój łagodny smak oraz delikatny, lekko owocowy aromat. Marka jest doskonałym wyborem dla mężczyzn, którzy sięgają po najlepsze produkty, skrojona na miarę najbardziej wyrafinowanych potrzeb.

Według rankingu największych marek alkoholi premium na świecie – Impact Databank Top 100 – Smirnoff jest pierwszą marką wśród alkoholi mocnych pod względem wielkości sprzedaży.

W Polsce Smirnoff Black promowany jest z wykorzystaniem platformy The Night Is In Your Hands opartej o program Smirnoff Nightlife Exchange Project. Marka pozycjonowana jest w segmencie wódek Top Premium, cena za butelkę 0,7l wynosi ok. 45 zł, za butelkę 0,5l – 35 zł. Od sierpnia w sprzedaży jest również opakowanie 1l w cenie około 60 zł. W ostatnim roku Smirnoff Black zanotował prawie 50% wzrost sprzedaży wartościowej przy ponad 12% spadku całego segmentu Top Premium.

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.