Czy biznesowy styl musi być zachowawczy? Nie! Przykład to nowa kolekcja polskiej marki Nife – mieszanka trendów łącząca w sobie paryską elegancję i mediolańskie dolce vita.
Nife konsekwentnie od wielu sezonów przemyca do biznesowej garderoby światowe trendy. W wiosennej odsłonie znajdziemy zatem szereg inspiracji latami 70′, fasony nawiązujące do wciąż modnego stylu preppy chic oraz pasy jako element konstrukcji prostych w swej formie gór.
Dominuje jasna i intensywna paleta kolorystyczna oraz charakterystyczne dla Nife wzory, takie jak: karty w pastelowych odcieniach błękitu i oranżu oraz zabawne motywy okularów. Te ostatnie doskonale uzupełniają radosny i niezobowiązujący charakter całej linii.
Są także nowe sylwetki w fasonach. Dominują dwa motywy przewodnie: talia osy i pełne krągłe biodra oraz głębokie dekolty i bardzo kobiece spódnice sięgające połowy łydki. Warto także zwrócić uwagę na modelujące sylwetkę i wyszczuplające talię szorty oraz spodnie na wysokim stanie.
www.nife.pl