To już tradycja – marzec sponsoruje kolor zielony i whiskey Jameson. W tym roku w nowej, limitowanej odsłonie, przygotowanej specjalnie dla oryginalnych imprezowiczów świętujących pod hasłem #BeOriginal. Limitowaną butelkę zaprojektował imiennik marki, James Earley, dubliński artysta uliczny.
Zielony miesiąc jest tylko raz w roku. Z tej okazji warto zaopatrzyć się w specjalną edycję Jamesona! Tegoroczna, piąta już edycja limitowanej butelki Jamesona, zainspirowana została miastem, a dokładniej mostami łączącymi dwa brzegi dublińskiej rzeki Liffey. Projekt przedstawia to, w jaki sposób konstrukcje odzwierciedlają duszę współczesnego Dublina, łącząc miejsca, ludzi i pomysły. James Earley, wykorzystując charakterystyczne elementy irlandzkich mostów, takich jak Grattan, Most Seana O’Casey’a czy Most Samuela Becketta, daje wyraz swojemu oddaniu stolicy Irlandii. Poza graficznymi interpretacjami, artysta wykorzystuje w projekcie etykiety hasło „Dublin, nasze miasto”, które wzmacnia przyjazny wizerunek miasta.
#BeOriginal
Wraz z nową butelką rusza akcja #BeOriginal, w której co tydzień można wygrać idealny miejski pojazd – hulajnogę. Co zrobić? Nic prostszego – być sobą, bawić się oryginalnie, świętować zielony miesiąc i dzielić się tym na Facebooku Jamesona!
Oprócz konkursu, na wszystkich zielonych imprezowiczów czekają miejskie wydarzenia z mnóstwem atrakcji m.in. pokazami graffiti inspirowanego nową butelką oraz miastem, w którym odbędzie się świętowanie. Dodatkowo na fanów miejskich dwuśladów czekają specjalnie przygotowane na tę okazję rowery Jamesona. Impreza odbędzie się aż w pięciu miastach. Jakich, gdzie i kiedy?
- 11.03 Poznań/ Kultowa
- 12.03 Wrocław/ Nietota
- 17.03 Warszawa/ Bar studio
- 17.03 Warszawa/ Karowa 31
- 19.03 Kraków/ Prozak 2.0.
- 02.04 Sopot/ Mewa towarzyska