Polecamy wam kampanie reklamowe marek, które promują różnorodność. W ich spotach i na zdjęciach zobaczymy modelki w różnym wieku, rozmiarze i o różnym kolorze skóry.

Tekst: Patrycja Skwierczyńska

Zdjęcie z kampanii Mandel

W świecie mody zacierają się granice. Mimo panujących trendów założyć można niemal wszystko. Podobnie rozmywa się grupa docelowa, do której kierowane są kampanie reklamowe. Przemysł modowy zdaje sobie sprawę z ogromnego potencjału finansowego grupy 50+ i coraz częściej adresuje reklamy także do nich. Nie zawsze jednak chodzi o czystą kalkulację. Coraz częściej marki po prostu promują różnorodność. Bo starsze twarze ze zmarszczkami też są piękne. Piękne są też dziewczyny w różnych rozmiarach i o różnych kolorach skóry. Kampanie reklamowe pokazują coraz częściej modelki o różnicowej urodzie. Dziś bierzemy pod lupę te najciekawsze. Zobaczycie w nich części garderoby, którymi z pewnością możecie dzielić się z mamami i babciami i przekonacie się, jak różne fasony sprawdzają się na różnych sylwetkach.

Bodymaps

Polska marka, którą stworzyła w 2015 roku Ewa Stępnowska. Kostiumy kąpielowe jej projektów są ponadczasowe, mają w sobie nutę vintage, świetnie podkreślają figurę i są dla każdej z nas! Ten sam kostium na różnych sylwetkach wygląda oszałamiająco! Dzianiny są włoskie, szwalnia – łódzka. Najnowsza kampania marki, Atlas Ciał to akcja, która pokazuje, jak ważne jest przymierzanie przed zakupem, ale też, jak różnorodne mogą być figury dziewczyn, które dobrze wyglądają w tych strojach.

Zalando

To najbardziej znany wśród sklepów wysyłkowych. Coraz częściej otrzymujemy powiadomienia o nowych modowych trendach właśnie z tej firmy. Zalando umieszcza w swoich kampaniach najnowsze dodatki z wybiegów, ale także i te w przystępnych cenach. Ostatnia kampania stworzona jest z myślą o kobietach i mężczyznach w każdym wieku i o różnych rozmiarach czy orientacji seksualnej. Widać, że w sklepie internetowym nie ma docelowej grupy, wszyscy są tak samo ważni, każdy może się ubierać modnie bez względu na wiek. Saszetka na ramię dla babci? No pewnie!

Mandel

To marka stworzona na potrzeby każdej kobiety. Te torebki są w 100% tworzone ręcznie przez wyspecjalizowanych kaletników. Mandel wprowadził też właśnie najnowszą kampanię, która jest częścią strategii Circular Design. Jej podstawą jest zamknięty obieg, czyli naprawa, ponowne wykorzystanie i recykling. Jest to ukłon w stronę ochrony środowiska oraz zwrócenie uwagi na bardziej świadomą konsumpcję. A w kampanii zobaczymy piękne ujęcia dojrzałych, pełnych gracji kobiet z torebkami i… szerokimi uśmiechami.

Athleta

Sportowa marka, której twarzą została 98-latka joginka Tao Porchon – Lynch! Wygląda świetnie w kwiecistych legginsach i pastelowym topie. Wygina ciało w kwiat lotosu bez najmniejszego problemu, a ubrania leżą na niej jak ulał. Też tego chcemy! Kwiecistych kwiatów i takiej formy!

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.