Rusza 17. edycja Marszu Różowej Wstążki organizowanego w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON kontra Rak Piersi. W tegorocznej odsłonie akcja odbędzie się pod hasłem Rusz z Pomocą! – AVON WALK – Marsz Różowej Wstążki.
Ta ważna inicjatywa społeczna, nie tylko szerzy wiedzę na temat profilaktyki raka piersi, ale także daje nadzieję – uświadamia Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. AVON WALK – Marsz Różowej Wstążki odbędzie się 7 czerwca, dzięki wspólnemu zaangażowaniu marki AVON oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum, które od wielu lat pomaga kobietom w walce z rakiem piersi.
Spotkanie przy Kolumnie Zygmunta
W ramach tegorocznej kampanii każdy uczestnik marszu będzie mógł aktywnie przyłączyć się do walki z rakiem i pomóc innym. Obecność na AVON WALK – Marszu Różowej Wstążki 2014 oraz późniejszym pikniku ma kluczowe znaczenie, ponieważ liczba uczestników i ich zaangażowanie przełoży się na liczbę ufundowanych przez AVON badań USG piersi. Wystarczy 7 czerwca o godzinie 12.00 zjawić się przy Kolumnie Zygmunta, skąd pod hasłem „Rusz z pomocą!” wystartuje AVON WALK – Marsz Różowej Wstążki i przejdzie ulicami Warszawy. Każdy, kto zdecyduje się pokonać trasę i zaangażować w dodatkowe aktywności przewidziane przez organizatora, przyczyni się do ufundowania kolejnych badań USG piersi.
Akcja wspierana jest także przez wyjątkowe, zaangażowane społecznie Ambasadorki: utalentowaną prezenterkę telewizyjną – Agnieszkę Popielewicz, znakomitą aktorkę – Małgorzatę Pieczyńską oraz znaną aktorkę i producentkę teatralną – Beatę Ścibakównę. Najważniejsze wydarzenie kampanii AVON WALK – Marsz Różowej Wstążki uświetnią swoją obecnością także Ambasadorki produktów marki AVON – Weronika Rosati i Małgorzata Socha oraz nowy męski Ambasador – Jarosław Bieniuk. W role prowadzących wcielą się Dorota Wellman oraz Filip Chajzer.
W akcję zaangażowała się również znana, polska projektantka Gosia Baczyńska, która stworzyła unikalne koszulki dedykowane kampanii. Można je już kupić na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu www.avonwalk.pl oraz 7 czerwca podczas AVON WALK – Marszu Różowej Wstążki. Koszulka jest symbolem solidarności w walce z rakiem piersi. Każdy, kto ją kupi, wspomoże kampanię. Całkowity dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony będzie na Stowarzyszenie Amazonki Warszawa-Centrum na dofinansowanie badań USG piersi.
Ważnym elementem wydarzenia jest możliwość skorzystania na miejscu z badań USG, konsultacji lekarskich oraz mammograficznych. Przewidziano także liczne atrakcje, m.in. strefy urody, gdzie każda kobieta będzie mogła zrobić manicure lub profesjonalny brafitting, a także skorzystać z porad makijażystki AVON Hanny Knopińskiej oraz gwiazdy – Weroniki Rosati. Organizator zaplanował także coś dla dzieci – kącik zabaw z animatorami i czytanie bajek z Małgorzatą Sochą. Przewidziano także strefę sportową, gdzie najmłodsi miłośnicy piłki nożnej będą mogli wziąć udział w zabawie z Jarosławem Bieniukiem. Odbędzie się także koncert znanej polskiej gwiazdy – Marysi Sadowskiej.
Dodatkowo, główny partner wydarzenia – marka Fiat, ufundowała nagrodę specjalną dla jednego z uczestników w postaci samochodu Fiat 500. Kampanię wspierają także partnerzy: Praiston, Medicover, Genomed, Chantelle.