„Uwielbiam perfumy. W przeszłości tworzyłem zapachy i jestem szczęśliwy, że teraz ponownie mogę wprowadzać nowe kompozycje. Kocham zarówno damskie, jak i męskie zapachy. One sprawiają, że życie jest piękniejsze. Perfumy dla nosa to niczym moda…”                                                                                                                                                                                  Karl Lagerfeld

4Tej wiosny Karl Lagerfeld rozpocznie nową erę w historii perfumiarstwa, w której dominować będzie subtelny, nowoczesny styl definiujący modę, projekt, zdjęcia, wyobraźnię i innowację w dziedzinie technologii cyfrowej. Bazując na tych podstawach, Karl wprowadza dwa zapachy: dla kobiet i dla mężczyzn, stworzone zgodnie z przekonaniem, że styl powinien być udziałem wszystkich.

Damska piramida zapachu
Damska piramida zapachu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dla Niej i dla Niego

Woda perfumowana dla Niej i woda toaletowa dla Niego wyróżniają się charakterystycznym stylem, flakonami, grafiką. Dotyk Karla widać w wysokiej jakości materiałów, grze bieli i czerni, eleganckim projekcie, nowoczesności użytego metalu, estetyce kształtu flakonów oraz spełnieniu oczekiwań zapachowych – zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Męska piramida zapachu
Męska piramida zapachu

Sposób na modę

„Para jeansów, ładna koszula i kurtka – to wszystko, czego potrzebuje chłopak lub dziewczyna, lub dojrzały mężczyzna, lub dojrzała kobieta. Każdy, naprawdę. To są w dzisiejszym świecie rzeczy nieodzowne.”                                                                                                                                                                                                                                                                           Karl Lagerfeld

Bardziej niż ktokolwiek inny Karl Lagerfeld przekształcił modę w sposób życia, instytucję.
Karl Lagerfeld to charakterystyczny, niepowtarzalny styl, który jednocześnie spełnia kryteria wyrafinowanej elegancji i klasyki zinterpretowanej w śmiały i nowoczesny sposób.
W takim właśnie stylu utrzymane są dwa zapachy dla Niej i dla Niego.

Karl Lagerfeld 2Jak pachnie woda dla kobiet?

Zgodnie z tym stylem perfumiarze Christine Nagel i Serge Majoullier stworzyli elegancką zielono-kwiatową wodę perfumowaną dla kobiet. Zapach bazuje na kontrastach. Świeża limonka w nucie głowy wzmocniona została delikatną brzoskwinią i różanym bukietem oraz magnolią i plumerią w nucie serca. Nuta bazy to piżmo, pełna energii, bogata ambra i nuty drzewne.

Range 3Jak pachnie woda dla mężczyzn?

Twórcą wody toaletowej dla mężczyzn jest Jean-Christophe Hérault, którego dziełem jest aromatyczna, paprociowa kompozycja. Ponadczasowy i modernistyczny zapach stanowi połączenie lawendy i mandarynki, wzmocnionych jabłkiem i liśćmi fiołka. Uwodzicielski i zmysłowy skrywa w nucie bazy drzewne, korzenne nuty drzewa sandałowego i ambry, nadające całości energii i elegancji.

TEASER BOTTLENowy flakon

„Estetyka flakonów jest nowoczesna, a jednocześnie klasyczna. Myślę, że to właściwy czas na taką formę. Odrobina nowoczesnej technologii i klasyczne szkło tworzą doskonale uformowany flakon.”                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Karl Lagerfeld

Wpływ Karla jest widoczny w prostych, ostrych liniach, typowych dla projektowanych przez niego ubrań, akcesoriów, nakryć stołowych, zegarków i artykułów piśmienniczych. Hołdując filozofii, że dobra luksusowe powinny być szeroko dostępne, Karl zapragnął stworzyć flakon stabilny, mocny, o opływowych kształtach. Na przezroczystym szkle flakonu wody perfumowanej dla Niej oraz czarnym szkle flakonu wody toaletowej dla Niego widnieje wygrawerowane srebrnymi literami nazwisko Lagerfelda.

Karl dodaje zawsze zmysłowy element do swych kreacji. W przypadku zapachów solidne, ciężkie flakony ukryte zostały w opakowaniach ozdobionych na wzór metalowego korka. Zapach dla Niej został ukryty w opakowaniu białym, natomiast kompozycja dla Niego umieszczona została w opakowaniu czarnym.

6Kati Neischer i Baptiste Giabiconi

„Potrzebowaliśmy parę modeli. Baptiste i Kati doskonale pasowali do tego, co chciałem przekazać. Nie brałem pod uwagę innego scenariusza.”                                                                                                                                                                                                             Karl Lagerfeld

Dwa nowe zapachy od Karla Lagerfelda tworzą razem opowieść o pożądaniu, zauroczeniu, któremu nie sposób się oprzeć, magnetyzmie, zmysłowości. Tworzą uwodzicielski, rock-and-roll’owy duet.

Karl wybrał dwoje modeli, by ucieleśnili jego kreację: Kati Neischer i Baptiste Giabiconi. To Lagerfeld jest autorem zdjęć i twórcą kampanii, którą zaplanował w czerni i bieli. Na zdjęciach Kati i Baptiste obejmują się, są tak blisko siebie, że niemal tworzą jedność. Kati ma dłoniach rękawiczki, dokładnie takie, jakie nosi Karl Lagerfeld. Ich postawa wyraża zmysłową, uzależniającą naturę nowych zapachów: „Uważam, że zapachy powinny być niezwykle zmysłowe. Chciałem, aby zdjęcia to odzwierciedlały. Nie używasz perfum tylko po to, by ładnie pachnieć, lecz dlatego, że chcesz czuć się wspaniale i pięknie.”

Zapach jak ubranie

„Dzisiejsza moda to już nie tylko ubrania. To już cały pakiet – nie tylko akcesoria czy okulary, lecz także zapachy. To bardzo ważne dla marki, by mieć także w portfolio autorskie zapachy. Zapach jest tak samo ważny jak pojedyncza kreacja.”                                                                                                                                                                                                               Karl Lagerfeld

Lagerfeld, obdarzony niezwykłą wiedzą oraz otwartością umysłu, przewidział ingerencję technologii w świat wielkiej mody. Dostępność jego kolekcji przez internet była początkowo ograniczona, teraz natomiast dostęp do nich jest możliwy, dzięki specjalnym aplikacjom, w każdym z butików, otwartych na całym świecie. Klienci mogą przeglądać kolekcje na iPadach. Każdego dnia na stronie KARL.COM umieszczane są materiały, ukazujące świat Karla Lagerfelda – zakulisowe zdjęcia, informacje o ulubionych miejscach Karla, które warto zobaczyć, jego rozkład dnia i oczywiście wypowiedzi Lagerfelda. Technologia pomogła stworzyć wirtualną społeczność zgromadzoną wokół projektanta.

2Wirtualny język

Z okazji lansowania nowych zapachów stworzony został specjalny język komunikacji. Zainspirowany emotikonami, opisuje świat marki: postać Karla z kieliszkiem, jego słynny kołnierzyk, rysunkową wersję jego twarzy wyrażającą różne emocje i oczywiście jego słynne rękawiczki. Niczym dobrze znane wszystkim emotikony w formie tzw. „buziek”, emotikony Karla ilustrują nastrój w danej chwili i umożliwiają przekazanie różnych informacji – charakterystycznych dla stylu Lagerfelda.

KARL LAGERFELD FOR MEN EDT 30ML   169 zł

KARL LAGERFELD FOR MEN EDT 50ML   239 zł

KARL LAGERFELD FOR MEN EDT 100ML 299 zł

KARL LAGERFELD FOR WOMEN EDP 25ML 169zł

KARL LAGERFELD FOR WOMEN EDP 45ML 259zł

KARL LAGERFELD FOR WOMEN EDP 85ML 349zł

Zapachy dostępne w perfumeriach Sephora i Douglas.

http://www.karlparfums.com/

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.