St. Tropez, wiodąca i kultowa marka produktów samoopalających i skin finishing ogłasza dziś Kate Moss globalną twarzą marki.
„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką St. Tropez. Ze względu na nietuzinkowość marki i zaufanie do niej, używam jej produktów od początków jej istnienia. Zawsze czuję się bardziej pewna siebie z opalenizną stworzoną dzięki St. Tropez” – mówi Kate o swojej nowej roli.
Michelle Feeney, Dyrektor Generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez komentuje: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że Kate Moss zdecydowała się na współpracę z nami. To tylko potwierdza i przypieczętowuje wysoką jakość naszych produktów. Kate idealnie uosabia propagowany przez markę St. Tropez naturalny glamour i od dawna jest jej fanką. Jako światowa marka kosmetyczna, posiadająca ogromne doświadczenie w produktach samoopalających i skin finishing, St. Tropez jest obecna w 18 krajach, a kobiety od Rio de Janeiro po Los Angeles korzystają z zalet bezpiecznego opalania (…).”
Nichola Joss, międzynarodowy ekspert marki St. Tropez w kategorii skin finishing, radzi wszystkim fanom mody i urody, którzy pragną posiadać opaleniznę taką jak Kate Moss: „Perfekcyjnie wyglądająca skóra i nieskazitelna opalenizna przeszła do kanonu pielęgnacji, a produkty St. Tropez dzięki swojej różnorodności umożliwiają osiągnięcie doskonałych rezultatów w każdej sytuacji przez cały rok, czy to na plaży czy na imprezie. Idealna opalenizna Kate, zaprezentowana na zdjęciach została uzyskana przy użyciu pianki Self Tan Bronzing Mousse marki St. Tropez i rękawicy do jej aplikacji, a puder brązujący St. Tropez Powder Bronzer udoskonalił olśniewający efekt, uwydatniając naturalne kształty ciała modelki.”