St. Tropez, wiodąca i kultowa marka produktów samoopalających i skin finishing ogłasza dziś Kate Moss globalną twarzą marki. 

„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką St. Tropez. Ze względu na nietuzinkowość marki i zaufanie do niej, używam jej produktów od początków jej istnienia. Zawsze czuję się bardziej pewna siebie z opalenizną stworzoną dzięki St. Tropez” – mówi Kate o swojej nowej roli.

Michelle Feeney, Dyrektor Generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez komentuje: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że Kate Moss zdecydowała się na współpracę z nami. To tylko potwierdza i przypieczętowuje wysoką jakość naszych produktów. Kate idealnie uosabia propagowany przez markę St. Tropez naturalny glamour i od dawna jest jej fanką. Jako światowa marka kosmetyczna, posiadająca ogromne doświadczenie w produktach samoopalających i skin finishing, St. Tropez jest obecna w 18 krajach, a kobiety od Rio de Janeiro po Los Angeles korzystają z zalet bezpiecznego opalania (…).”

Nichola Joss, międzynarodowy ekspert marki St. Tropez w kategorii skin finishing, radzi wszystkim fanom mody i urody, którzy pragną posiadać opaleniznę taką jak Kate Moss: „Perfekcyjnie wyglądająca skóra i nieskazitelna opalenizna przeszła do kanonu pielęgnacji, a produkty St. Tropez dzięki swojej różnorodności umożliwiają osiągnięcie doskonałych rezultatów w każdej sytuacji przez cały rok, czy to na plaży czy na imprezie. Idealna opalenizna Kate, zaprezentowana na zdjęciach została uzyskana przy użyciu pianki Self Tan Bronzing Mousse marki St. Tropez i rękawicy do jej aplikacji, a puder brązujący St. Tropez Powder Bronzer udoskonalił olśniewający efekt, uwydatniając naturalne kształty ciała modelki.”

 

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.