Czego pragną kobiety? – to pytanie stawia sobie każdego dnia zespół projektantów marki Triumph®, szukając nowych technologii, wygodnych fasonów i pięknych materiałów do produkcji bielizny z koroną na metce.

bielizna 2Korzystając z tego, że w cyfrowym świecie możliwy jest bezpośredni dialog z klientkami, Triumph® postanowił zapytać kobiety wprost, czego oczekują od swojego biustonosza.

Co jest ważne dla kobiet?

Triumph® od 128 lat tworzy komfortową i piękną bieliznę dzięki temu, że uważnie wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania kobiet. Dlatego przeprowadził globalne badanie, w którym zapytał Polki, Dunki, Niemki, Włoszki, Francuzki, Brazylijki, Rosjanki, Szwedki, Amerykanki i Brytyjki o to, czego oczekują od swojego biustonosza.

Dla 70 proc. Polek dobranie odpowiedniego biustonosza jest niezwykle ważne, bo stanowi bazę całego stroju i… pewności siebie. To często bielizna ma największy wpływ na to, jakie ubrania wybierzemy danego dnia. 77 proc. badanych Polek powiedziało, że bielizna może zepsuć albo znacznie poprawić ich dzień, w zależności od tego, czy jest dobrze, czy źle dobrana.

Kształt i komfortbielizna 3

Z badania Triumph® wynika też, że Polki najbardziej cenią sobie bieliznę, która jest komfortowa, dopasowana i nadaje sylwetce odpowiedni kształt. Podobnie myśli reszta kobiet, niezależnie od narodowości, które wzięły udział w badaniu – kształt, dopasowanie i komfort to główne wymagania, jakie stawiamy biustonoszowi. Mimo że wiemy, czego chcemy, brafitterki mają jeszcze sporo do zrobienia – 64 proc. badanych kobiet nosi biustonosz w złym rozmiarze, a 29 proc. celowo wybiera zły rozmiar, żeby uzyskać ich zdaniem lepszy efekt.

Brafitting to filozofia

bielizna 5„Każda kobieta jest inna – ma inny rozmiar oraz kształt biustu, inne potrzeby, upodobania i gust. Dzięki doświadczeniu, wiedzy i pasji tworzymy bieliznę, która na te różnorodne potrzeby odpowiada. Połączenie innowacyjnych technologii, jakości materiałów oraz wiedzy ekspertek Triumph®, które indywidualnie dopasowują biustonosz, sprawia, że nasza bielizna jest wyjątkowo wygodna” – mówi Anna Książkiewicz, ekspertka brafittingu, trenerka marki Triumph®. „Według Triumph® brafitting to coś znacznie więcej niż właściwe dobranie biustonosza – to filozofia życia. Idealnie dopasowany biustonosz jest wyrazem dbania o siebie i rozumienia swojego ciała, ale też manifestem świadomego wyboru i ukłonem w stronę kobiecości” – dodaje ekspertka.

100 000 kobiet na świecie

Triumph®, zainspirowany wynikami badania, chce w tym roku, w ramach globalnej kampanii „Stand up for fit” zmierzyć 100 000 kobiet na świecie. W Polsce akcja prowadzona będzie pod hasłem „Przymierz się do pięknych kształtów”. W wybranych salonach na terenie Polski możemy z fachową pomocą ekspertek Triumph® dobrać idealny biustonosz. Na bezpłatną konsultację brafittingową można umówić się poprzez aplikację Znajdź Swój Fason, dostępną na triumph.com/pl.

bmu_li_sensa_whp_hwpan_1501_campaign_image

Zdjęcie 7 z 9

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.