Na przekór zimie wybieramy się do Miami i podpatrujemy, co będzie modne w nowym sezonie.

Wiosenno-letnia kolekcja MOHITO to triumf sportowej elegancji. Marka odwołuje się do trendów prezentowanych podczas najważniejszych pokazów sezonu SS 2014, ale interpretuje je w zgodzie z własną wizją kobiecości. Wśród propozycji uwagę przykuwają wycięcia pokazujące fragmenty ciała, krótkie topy eksponujące talię czy ultrakrótkie spodenki. Klasyczne, ale jednocześnie bardzo nowoczesne połączenie czerni i bieli uzupełnione zostało o mocne pomarańczowe i złote akcenty.

Nowa kampania wizerunkowa została wyprodukowana przez grupę I LIKE PHOTO. Parę w obiektywie uchwycił Marcin Kempski, z którym marka w przeszłości współpracowała już kilkukrotnie.

Część kolekcji jest już dostępna w salonach.

mohito_ss_2014_06

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.