Zachwycająca architektura i niepowtarzalny klimat zabytkowych, gdańskich zaułków okazały się doskonałym tłem dla jesienno-zimowego wizerunku polskiej marki MOODO. 

moodo_backstage_3

Zdjęcie 3 z 3

Ujęcia z sesji backstage ukazują realia pracy zarówno modeli, jak i całej ekipy. Zatrzymują w kadrze spontaniczne emocje, demaskują relacje i oddają realistyczny obraz przedsięwzięcia. Wśród zespołu zauważalny był tzw ,,przepływ dobrej energii” i wzajemnej ,,chemii”, bez których stworzenie kreatywnego obrazu marki nie byłoby możliwe. Efekty współpracy nad nowym wizerunkiem MOODO już niebawem…

 

www.moodo.pl

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.