Już za tydzień w księgarniach pojawi się książka Ilony Adamskiej „Szczęście na wagę złota, czyli jak osiągnąć sukces”. Dlaczego warto po nią sięgnąć? Bo to jeden z kluczy do wygranej potyczki z własnymi słabościami i przeciwnościami losu.
Najnowsza propozycja wydawcy i redaktor naczelnej Law Business Quality i Imperium Kobiet, Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet, laureatki plebiscytu Kobiecy Biznes 2014 to zbiór wypowiedzi cenionych osób ze świata kultury, biznesu, show-biznesu i polityki, którzy starali się dopowiedzieć na pytania: czym jest sukces oraz jak osiągnąć pełnię szczęścia?
W projekcie Adamskiej udział wzięli ludzie biznesu m.in. Andrzej Blikle, Prezes Lotniska Modlin Piotr Okienczyc, Prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców Waldemar Piórek, Lech Kunik – przedsiębiorca, dyrektor zarządzający firmą „Restaurant Partner Polska” Sp. z o.o. Łódź i serwisem PizzaPortal.pl, Sebastian Suchanowski – właściciel firmy Synappse zajmującej się rozwiązaniami mobilnymi oraz webowymi, a także
Alicja Wojciechowska – właścicielka marki Alles.
W książce znajdziemy również wiele znanych nazwisk ze świata show-biznesu, kultury i polityki: Joanna Senyszyn, Omenaa Mensah, Joanna Jabłczyńska, Iwona Guzowska, Anna Kalata, Andrzej Krzywy, Ryszard Rembiszewski, Otylia Jędrzejczak, Magdalena Steczkowska, Mariola Bojarska-Ferenc, Barbara Kurdej-Szatan. Wstęp przygotował wicepremier Janusz Piechociński.
Książka Ilony Adamskiej to akcja charytatywna na rzecz Fundacji SUKCES, która wspiera samotne mamy i ich pociechy. 50% dochodu ze sprzedaży książki zasili konto warszawskiej Fundacji.
Książka od marca w sieci EMPIK, na www.multistore24.pl oraz w wersji e-booka na www.publio.pl