Drogie Republikanki!

Przyszło bardzo dużo super odpowiedzi,

Komisja konkursowa wybrała 3 zwyciężczynie za przesympatyczne odpowiedzi:

Marta S.

Beata P.

Aniela M.


 

Odpowiedź na pytanie konkursowe, dlaczego chciałabyś wygrać jedno z pudełek, jest bardzo prosta: lubię o siebie dbać i dobrze wyglądać.Wygranie Glossybox daje możliwość wypróbowania kosmetyków z wyższej półki bez potrzeby „wyrzucania pieniędzy w błoto” i biegania po sklepach. A ponadto trochę przyjemności i luksusu jeszcze nikomu nie zaszkodziło”.

 

„Podobnie jak u innych kobiet moja łazienka jest „zasypana” różnymi balsamami, szamponami i kremami, kosmetyczka pęka w szwach, a mój facet śmieje się, że i tak połowy rzeczy nie używam. Właśnie, a dlaczego ich nie używam? Ponieważ trudno jest znaleźć coś, co spełni oczekiwania – tusz, który idealnie rozdzieli rzęsy, balsam, który faktycznie ujędrni brzuch i pośladki”.

 

„Kobiety kochają niespodzianki.
Niespodzianki zmieniają los wydarzeń, a kto wie, czy nie i świata.
Wywołują łzy – najczęściej radości, choć pewnie czasem także łzy smutku.
Każda z nas je kocha.
Wielkie pudła obwiązane gigantycznymi różowymi kokardami albo malutkie, niepozorne pudełeczka, które kryją w sobie prawdziwe skarby.
Lista powyżej mówi sama za siebie. (…)”

 

Gratulujemy! Z wygranymi skontaktujemy się mailowo, a nagrody prześlemy hpocztą.

Natomiast tym, którym tym razem się nie poszczęściło, przypominamy o właśnie trwającym konkursie Ecco Walkathon – sprawdź!

Serdeczności,

Redakcja repka.pl

————————————————————————————–

GLOSSYBOX to światowy hit, na punkcie którego oszalało wiele kobiet w 18 krajach, a od miesiąca podbija też serca Polek. GLOSSYBOX to ekskluzywne pudełko wypełnione 5 różnymi kosmetykami najlepszych marek, które można zamówić online. Jest dostarczane co miesiąc prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować mini produkty marek premium, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje.

 

Takie właśnie, kultowe pudełko możecie wygrać w naszym konkursie – do wygrania są 3 lipcowe pudełka.

 

Zadanie konkursowe:

Wymień marki produktów z lipcowego GLOSSYBOX i napisz, dlaczego chciałabyś wygrać 1 z naszych pudełek. Informacji szukaj na stronie GLOSSYBOX „WEJDŹ

Poczytaj również o sierpniowym GlossyBox w naszym dziale Uroda


Nagroda: 3 pudełka GLOSSYBOX

 

Czas trwania konkursu: od 29 sierpnia do 11 września

Logujcie się do Newslettera Republiki Kobiet, zalajkujcie nas na facebooku i piszcie odpowiedzi na adres: konkurs@republikakobiet.pl

Na Wasze odpowiedzi czekamy do 11 września 2012.

 

Odpowiedź musi być autorska, stworzona wyłącznie na potrzeby tego konkursu. O ostatecznym wyborze 3 najlepszych odpowiedzi zdecyduje Komisja Konkursowa.

 

Powodzenia!

 

9 komentarzy
  1. Marki produktów z lipcowego Glossy Box:
    – Alessandro
    – Lierac
    – Nouveau Lashes
    – Siquens
    – Uber
    Dlaczego chciałabym wygrać pudełko Glossy Box? Tak naprawdę jestem bardzo ciekawa jak ono wygląda i jakie produkty w nim będą. Od niedawna jestem na waszym profilu i dopiero dowiedziałam się o istnieniu tych pudełeczek.
    Nie będę pewnie oryginalna bo nie napiszę żadnego wierszyka ani historyjki jak pewnie większość chętnych ale chciałam uzasadnić moją chęć posiadania Glossy Box na poważnie. Jestem po czterdziestce ale jeszcze do pięćdziesiątki troszkę zostało a pół roku temu zostałam babcią i przyszedł czas na radykalne zmiany. Zawsze dbałam o siebie ale teraz trzeba robić to ze zdwojoną energią bo czas robi swoje i dobre kosmetyki są naprawdę niezastąpione. Kobitki po czterdziestce są troszkę takie przezroczyste i niezauważalne ale przecież my istniejemy i chcemy być nadal atrakcyjne, przecież przed nami mnóstwo lat do przeżycia. Jest nas dużo – starszych i młodszych babć i chyba lepiej żeby to były zadbane i pełne energii kobiety niż nie mające już żadnego celu w życiu, zabiegane babiny!
    Więc nie dajmy się babcie kochane ale to jakie będzie nasze dalsze życie zależy w większej mierze od nas samych!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.