Man Of Today

Słyszeliście o kampanii Man of Today Boss Bottled? Polega ona między innymi na inspirowaniu mężczyzn, aby pokazali światu, kim są poprzez swoje czyny oraz wartości, które przyświecają im w życiu. 

Nowy ambasador kampanii, światowej sławy aktor, Chris Hemsworth udzielił wywiadu polskiej edycji Esquire, wystąpił także na okładce magazynu, dając swoje szczere poparcie największej akcji charytatywnej w Polsce, Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Aktor utożsamia się z wartościami, jakie symbolizuje hasło Man Of Today propagujące ideę , że świadczą o nas nasze czyny, a nie słowa. „Życie powinno być podróżą wypełnioną pasją, uczciwością i szczerością. Powinniśmy mieć większą świadomość wpływu, jaki wywieramy na społeczność i ludzi, z którymi wchodzimy w interakcje.”

Pomysł na okładkę z serduszkiem

„Na pomysł, żeby Chris Hemsworth wystąpił na okładce Esquire’a z serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wpadliśmy wiele miesięcy temu. Nie było łatwo dotrzeć do aktora, bo mamy w końcu do czynienia z gwiazdą światowego formatu. Pomogło nam wiele osób, ale szczególne podziękowania należą się SIROWA POLSKA, oficjalnemu dystrybutorowi zapachów Boss – bez was nie byłoby szczęśliwego finału. Spotkałem się z Chrisem podczas lansowania kolejnej odsłony kampanii Hugo Boss Man of Today w Stuttgardzie. Aktor, znany z tego, że angażuje się w akcje charytatywne, szczególnie związane z pomocą dzieciom, zaskoczył mnie swoją wiedzą na temat działalności fundacji Jurka Owsiaka – widać było, że odrobił lekcje” – opowiadał Maciej Gajewski, naczelny Esquire Polska:

Boss Man Of Today

Boss Bottled – jeden z najbardziej kultowych zapachów ostatnich 20 lat, wylansował pierwszą kampanię Man of Today, aby zainicjować globalną dyskusję na temat tego, co to znaczy być mężczyzną we współczesnym świecie. Dziś szuka sposobów na zachęcenie mężczyzn, by dzielili ze sobą i celebrowali różnorodne wzorce sukcesu i porównywali każdy moment życia z własnym kodeksem wartości. Dzięki tej inicjatywie Boss Bottled uchwyci sens i znaczenie słowa męskość we współczesnym świecie.

Nowy ambasador

Kolejny rozdział kampanii Man of Today wprowadzi w życie aktor i nowy międzynarodowy ambasador Boss Bottled – Chris Hemsworth, mężczyzna, który kieruje się w życiu własnym systemem wartości, opartym na uczciwości i szacunku: „Kampania Man of Today polega na propagowaniu idei, że świadczą o nas nasze czyny, a nie słowa. Tę zasadę zawsze próbowałem wcielić w życie i właśnie nią się kierować. Mówić, że chcesz coś zrobić, to jedna rzecz, ale wcielić to w czyn, to zupełnie inna sprawa. To postawa, którą wpoili mi moi rodzice oraz nastawienie, które mam nadzieję zaszczepić w moich dzieciach. To kwestia takich cech jak uczciwość i rzetelność. Warto być orędownikiem takiego przesłania”.

Nie ma jeszcze komentarzy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.