Szukasz nowego zapachu na wiosnę? Przetestuj Gucci Bloom Acqua di Fiori. Jest świeży, zielony, promienny i podnoszący na duchu. Poprawia nastrój tak dobrze jak bukiet kwiatów.
Gucci Bloom Acqua di Fiori jest owocem współpracy Alessandra Michele z mistrzem perfumiarstwa Albertem Morillasem. Tak jak inne zapachy Gucci Bloom, również ten zawiera intensywnie skoncentrowane składniki, przypominające różnorodne aromaty kwitnącego ogrodu. Gucci Bloom Acqua di Fiori jawi się świeży i jasnozielony.
Zielony i świeży
Choć Gucci Bloom Acqua di Fiori zachowuje kwiatowy akord Bloom, jest jednak zapachem o odrębnym i oryginalnym wyrazie. W nutach głowy pojawia się nowy soczysty akord – intensywnie zielony i świeży, skomponowany z zielonego galbanum i delikatnych pąków czarnej porzeczki. Piżmowe tony liści galbanum łagodzą pikanterię pąków porzeczki. W sercu wyłaniają charakterystyczne pąki jaśminu, pnącze Rangoon i tuberoza, zaś zmysłową głębię określa woń piżma i drewna sandałowego.
Nawiązując do opakowania Gucci Bloom, kartonowe pudełeczko Gucci Bloom Acqua di Fiori ozdobione jest wewnątrz i na zewnątrz ekscentrycznym kwiatowym ornamentem zielnika w nowym zielonym odcieniu. Wzór liści, gałązek wiśni i kwiatów w stylu toile de Jouy (tkaniny zdobionej sielankowymi scenkami rodzajowymi) umieszczono w czarnej ramce. Ten sam motyw pojawia się na etykiecie flakonu. Kolor odzwierciedla nuty zapachowe oraz przesłanie zapachu mówiące o energii i świeżości.
Kampania reklamowa
Gucci Bloom Acqua di Fiori afirmuje witalność i młodzieńczą energię. Film został wyreżyserowany przez Glena Luchforda. Ukazuje relacje przyjaciółek Domu Gucci: Dakoty Johnson, Hari Nef i Petry Collins opowiadających o ich szczególnej więzi. Dziewczyny rozkoszują się pięknem i bujnością natury, pływają o zmroku w migoczącym jeziorze, porośniętym kwiatami i szuwarami.
Zobacz niezwykłe wideo: