Urodzinowa edycja Oplotki

Polska marka ręcznie robionej biżuterii Oplotka obchodzi swoje pierwsze urodziny. Projektantka, Karolina Głuchowska, stworzyła Oplotkę w lipcu zeszłego roku i od tamtej pory stoi za jej plecami. Dba o social media, kontakt ze swoimi konsumentkami, kreuje kolejne kampanie, projektuje i ręcznie robi biżuterię, i jeszcze ma z tego dużo radości. Kibicujemy Oplotce z całego serca.

Każda z nas w życiu pełni kilka ról naraz. Podobnie Oplotka, czyli marka wielofunkcyjnej biżuterii dla takich właśnie kobiet. 
Modele dwa w jednym, trzy w jednym czy cztery w jednym to flagowe rozwiązania, dzięki którym za pomocą jednej Oplotki możesz w kilka sekund zmienić znaczenie swojej stylizacji.

Shaanti na pierwsze urodziny

Skoro o urodzinach mowa nie może zabraknąć prezentów. Specjalnie dla swoich konsumentek Oplotka wypuszcza wyjątkową urodzinową, limitowaną edycję dwa w jednym o wdzięcznej nazwie Shaanti, inspirowaną podróżą do Indii. Shaanti w języku hindi oznacza spokój. „Gwarantuje” go naturalny kamień agat, który jest głównym bohaterem limitowanego modelu. To kamień w czterech kolorach wykończony elementami ze srebra w złoceniu 24. karatowym, żółtym złotem lub 18. karatowym różowym. Można nosić go na szyi lub opleść dookoła ręki.

W tej limitowanej kampanii projektantka zabiera nas na słoneczne zachodnie wybrzeże Indii – na Goa. Wyjątkowo we własnej osobie prezentuje najnowszy model Oplotki, bo chce swoim odbiorcom dać się poznać trochę bliżej.

Limitowany model jest już̇dostępny w sklepie online

Nie ma jeszcze komentarzy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.