Na początku grudnia Łukasz Jemioł zaprezentował najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2014. Projektant zgromadził gości w warszawskim studio ATM, aby mogli wziąć udział w pokazie, który przypominał prawdziwą ucztę dla zmysłów. Głównym partnerem technologicznym pokazu była firma HTC.
Łukasz Jemioł zbudował niezwykły klimat pokazu. Przyjemny dreszcz goście mogli odczuć już od pierwszych chwil. Zostali zaproszeni do tajemniczego, zacienionego miejsca, gdzie rozbrzmiewała muzyka budząca intensywne emocje, a w powietrzu unosiła się kwiatowa woń. W tej oprawie na wybiegu zaprezentowane zostały sylwetki zwiewne, bardzo kobiece, stworzone dla osób świadomych swej zmysłowości.
Barwy proponowane na nadchodzący sezon to soczysta czerwień, klasyczna czerń , biel i beż oraz srebro i złoto. Kolor błyszczącego złota królował nie tylko w prezentowanych projektach – pojawił się również poza wybiegiem. Podczas pokazu odbyła się premiera nowego HTC ONE GOLD zaprezentowanego w dwóch wersjach: HTC ONE GOLD w kolorze złotym i HTC ONE GOLD limited edition – pokryty 24 karatowym złotem, dostępny w Polsce zaledwie w 7 egzemplarzach. Telefon ten, podobnie jak kolekcja Łukasza Jemioła, pobudza zmysły każdego, kto znajduje się w jego pobliżu. Nic więc dziwnego, że model przyciągał spojrzenia fanów świata mody.
Skąd pomysł na udział marki HTC w przedsięwzięciach modowych? Zapytaliśmy Agatę Cichowicz, przedstawiciela HTC:
Agata Cichowicz: Marka HTC przywiązuje ogromną uwagę do wzornictwa. Co roku telefony HTC dostają szereg nagród w kategorii wzornictwa produktowego, stąd nasze zainteresowanie ciekawymi projektantami, wydarzeniami z pogranicza designu i sztuki.
Republika Kobiet: W jaki sposób dokonują Państwo wyboru projektantów?
Agata Cichowicz: Staramy się tak dobierać projektantów, aby charakterystyczne cechy kolekcji były w jakiś sposób powiązane z modelami naszych telefonów. Łukasz Jemioł to nowoczesna konstrukcja, awangarda i doskonałe materiały, co odzwierciedla także jakość i styl naszych telefonów. Bohoboco to również nowoczesność, ale Joanna Klimas to symbol elegancji i prestiżu. Staramy się, aby kolekcje projektantów pasowały do założeń, jakimi kieruje się marka HTC.