Nowoczesna i odwołująca się do luksusowego krawiectwa – taka jest nowa kolekcja Solar. Kampania wizerunkowa uosabiająca ewolucję marki przygotowana została przez Lidię Popiel, redaktor naczelną zaprzyjaźnionego z Republiką Kobiet magazynu fineLIFE.pl. 

Najnowsza kolekcja Solar na sezon jesień-zima 2013/14 sygnalizuje znaczące zmiany                 w wizerunku marki oraz sposobu jej komunikacji. Solar, poza innowacjami w zakresie projektowania, wprowadza także nowy, mocno odświeżony wizerunek, kładąc większy nacisk na dopasowanie do potrzeb najbardziej wymagających kobiet. Metamorfozę marki podkreślają zdjęcia z najnowszej sesji wizerunkowej, wykonane przez Lidię Popiel. Przed jej obiektywem stanęła Lena Jasłowska z agencji Model Plus.

Lidia Popiel, modelka i fotografka, redaktor naczelna zaprzyjaźnionego z Republiką magazynu fineLIFE.pl należy do grona najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Jej interpretacja najnowszej kolekcji Solar wydobyła na pierwszy plan nowy wizerunek marki, podkreślając jej nowoczesny i kobiecy charakter. Gratulujemy!

jz2013-solar-by-lidia-popiel_7

Zdjęcie 1 z 9

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.