Nowoczesna i odwołująca się do luksusowego krawiectwa – taka jest nowa kolekcja Solar. Kampania wizerunkowa uosabiająca ewolucję marki przygotowana została przez Lidię Popiel, redaktor naczelną zaprzyjaźnionego z Republiką Kobiet magazynu fineLIFE.pl.
Najnowsza kolekcja Solar na sezon jesień-zima 2013/14 sygnalizuje znaczące zmiany w wizerunku marki oraz sposobu jej komunikacji. Solar, poza innowacjami w zakresie projektowania, wprowadza także nowy, mocno odświeżony wizerunek, kładąc większy nacisk na dopasowanie do potrzeb najbardziej wymagających kobiet. Metamorfozę marki podkreślają zdjęcia z najnowszej sesji wizerunkowej, wykonane przez Lidię Popiel. Przed jej obiektywem stanęła Lena Jasłowska z agencji Model Plus.
Lidia Popiel, modelka i fotografka, redaktor naczelna zaprzyjaźnionego z Republiką magazynu fineLIFE.pl należy do grona najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Jej interpretacja najnowszej kolekcji Solar wydobyła na pierwszy plan nowy wizerunek marki, podkreślając jej nowoczesny i kobiecy charakter. Gratulujemy!