Piękno – kobiecość. Odwaga i naturalność. Akceptacja. Najnowsza kampania Boutique Bielizny udowadnia, że piękno ma wiele synonimów, a dojrzałość… jest jednym z nich.
Twarzą kampanii została Magdalena Cwenówna, aktorka teatralna, uchwycona w obiektywie Katarzyny Paskudy. Pani Magdalena wystąpiła w bieliźnie marki Empreinte, która jest dostępna w Boutique Bielizny.
Sesja zdjęciowa została wykonana w domu Pani Magdaleny na warszawskim Ursusie. Za fryzurę odpowiedzialny był stylista fryzur gwiazd, Kajetan Góra, zaś za wizaż – Marta Chmielińska. Pani Magdalena czuła się wyjątkowo swobodnie we wszystkich stylizacjach, pokazując tym samym, że kobieta, niezależnie od wieku, może wyglądać pięknie i pociągająco. „Dawniej kobieta musiała mieć pełne biodra, pełne piersi, być matką, żoną i kochanką,” powiedziała Pani Magdalena, „A dziś? Kobiecość to pełna wiara w siebie. To uznanie własnej wartości.”