Cartoon Network i Jeremy Scott ogłosili współpracę podczas tygodnia mody w Mediolanie. Kolekcja pojawi się w sprzedaży wiosną 2016 roku. Na wybiegu zagościły atomówki!

Torebka_MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA Modelka na wybiegu (detal) podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week WiosnaLato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Antonio de Moraes Barros  FilhoWireImage)Współpraca obejmuje stworzenie przez światowej sławy projektanta Jeremiego Scotta autorskiej kolekcji modowej inspirowanej uwielbianymi przez dzieci i dorosłych superbohaterkami – Atomówkami (The Powerpuff Girls).Projekt pod nazwą The Powerpuff Girls x Jeremy Scott stanowi część kolekcji Moschino na wiosnę 2016 i został przedstawiony po raz pierwszy 24 września b.r. podczas ekskluzywnego pokazu Moschino w Mediolanie. Na wybiegu zaprezentowano szereg nadruków inspirowanych Atomówkami, które zostały wykorzystane na legginsach, jednoczęściowych kostiumach kąpielowych, dzianinowych topach, linii torebek z wizerunkami bohaterek i innych elementach kolekcji.   W skład pełnej gamy produktów The Powerpuff Girls x Jeremy Scott wejdą dzianinowe topy, spódnice i sukienki, kostiumy kąpielowe, szale, torebki i akcesoria dla kobiet. Kolekcja na wiosnę 2016 będzie dostępna w sprzedaży od stycznia przyszłego roku w sklepach Moschino, domach towarowych, butikach i wybranych sklepach online na całym świecie.  Kostium kąpielowy_MEDIOLAN, WŁOCHY – 24 WRZEŚNIA Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week WiosnaLato 2016, 24 września, 2015, Mediolan, Włochy (autor Jacopo Raule Getty Images)

Współpraca ogłoszona pod nazwą The Powerpuff Girls x Jeremy Scott wspiera wielki powrót Atomówek – popularnej, ponadczasowej marki Cartoon Network, do świata popkultury. Od chwili debiutu w 1998 roku Bójka, Bajka i Brawurka łącząc szkolne obowiązki z ratowaniem świata, oczarowały dziewczynki i kobiety, stając się ambasadorkami ich dziewczęcej siły. Wraz z premierą nowej wersji animowanej serii produkcji Cartoon Network Studios zaplanowaną na 2016 rok i wprowadzeniem towarzyszącego jej programu licencyjnego, kultowe Atomówki zostaną przedstawione nowemu pokoleniu fanów.

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.