O nowych produktach do stylizacji rzęs, poszanowaniu dla jakości produktu i dla zadowolonego klienta opowiada nam Agnieszka Chętnik – Specjalista ds. Rozwoju marki Crystal Lashes.
W ciągu kilku lat powstały w Polsce niezliczone ilości nowych marek zajmujących się produktami do stylizacji rzęs. Można by więc rzec, że w tym świecie wszystko już zostało powiedziane, a wyróżnić się będzie bardzo ciężko. Jaki jest więc wasz pomysł na pokonanie konkurencji?
Przede wszystkim nie zamierzamy nikogo „pokonywać” ani krytykować. Na całe szczęście żyjemy w czasach wolnego rynku i tak naprawdę każdy z nas może tworzyć produkt z takimi cechami, na jakich mu zależy. Naszą ideą jest powrót do przeszłości. Do czasów, gdy najważniejsza w procesie produkcji była jakość, a nie wysoka marża. Do czasów, gdy główną dewizą przedsiębiorców były słowa: „klient nasz Pan”. Zależy nam więc na komforcie zakładania i noszenia naszych produktów. A co do konkurencji, uważamy, że jest nie tylko potrzebna, ale i bardzo ważna, dlatego należy ją szanować, a nie się jej bać. A my skupimy się na tym, aby nasze produkty były dobre i same się broniły.
Czym zatem wyróżniają się państwa produkty?
Tak, jak wspominałam, koncepcją naszej marki było skupienie się na kliencie docelowym. Zależało nam, aby komfort zarówno zakładania, jak i użytkowania naszych rzęs był jak najwyższy. Właśnie to jest naszym głównym priorytetem. Dlatego też wszystkie produkty wykonane są z wysokiej jakości włókien koreańskich, znacznie lżejszych, a co za tym idzie trwalszych, od tych pochodzących z Chin. Poza tym dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasze opakowanie wyróżniało się nie tylko nowoczesnym designem, ale było również praktyczne. Rzęsy umieszczone są na białym, wzmacniającym kontrast kartoniku oraz na wąskich paskach kleju (2-3 mm) , co znacznie ułatwia pracę podczas tworzenia kępek. Oprócz tego wszystkie rzęsy Crystal Lashes tworzone są w 100% ręcznie i przechodzą skomplikowany proces kontroli jakości, aby jak najbardziej ograniczyć ilość błędów i pomyłek w procesie realizacji zamówienia.
Brzmi zachęcająco. Jakie produkty posiadają państwo zatem w swojej ofercie?
W tej chwili wprowadziliśmy kilka flagowych produktów w najpopularniejszych i najczęściej stosowanych wariantach. Są to rzęsy Extreme Volume przeznaczone do wszystkich metod stylizacji, rzęsy Elipse stworzone specjalnie dla jeszcze trwalszej aplikacji 1 do 1 oraz rzęsy Camellia, przeznaczone do wykonywania stylizacji inspirowanej amerykańską gwiazdą, Kim Kardaschian. Oferta jest ograniczona, ponieważ zależy nam na uzupełnieniu jej zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. My wyjdziemy tym oczekiwaniom naprzeciw. Wprowadzimy produkty dopasowane do potrzeb naszych klientów, oferując im nie tylko zniżki i rabaty na ich zakup, ale również wsparcie merytoryczne i marketingowe dla wszystkich salonów autoryzowanych i sklepów partnerskich.
Z tego, co słyszę, planują państwo prawdziwą rewolucję na rynku. Czego mogłabym więc wam życzyć?
Przede wszystkim uśmiechu :) Bo siłę do pracy już mamy i głowy pełne pomysłów również. Jednak dla nas największą miarą sukcesu nie są słupki sprzedażowe, a właśnie zadowolenie stylistek oraz docelowych klientek. A do tego potrzeba tylko uśmiechu.