Dziewczyna Miu Miu może się wydawać zagubiona w myślach, ale wcale tak nie jest. Ma w sobie ducha przekory, lekceważy rytuały i ulega zachciankom. A pachnie niczym wiosenna rosa na kwiatach.
Każdy nowy zapach Miu Miu przypomina nam, że prawdziwa kompleksowość i sprzeczności kobiecej natury są równie romantyczne jak stary świat i kinematograficzne archetypy.
Zapach jak wiosenna rosa
W zapachu L’Eau Rosée, stworzonym przez Danielę Andrier, Miu Miu prezentuje nowe ujęcie swoich pierwszych zapachów: Miu Miu Eau de Parfum i Miu Miu L’Eau Bleue.
Kompozycję łagodnych kwiatów tworzą majowa konwalia i pączki czarnej porzeczki, otulone nutami wyrafinowanego piżma. Jak sugeruje nazwa, L’Eau Rosée to zapach żywy i świeży niczym rosa. W sam raz na tę porę roku.
Flakon L’Eau Rosée
Flakon wody toaletowej L’Eau Rosée jest bezbarwny i przejrzysty – unowocześnia legendarny kształt, nawiązując do klasycznego naczynia wód kolońskich. Szkło stało się przezroczyste, aby ukazywać różowy płyn zapachu, kołnierz przybrał barwę granatową, a korek zwieńczony został matowym kremowym dyskiem.
Film reklamowy
W reklamie nowego zapachu udział wzięły muza Miu Miu – Stacy Martin i modelka Sijia Kang. Autorem scenariusza i reżyserem jest Rebecca Zlotowski. A sam film opowiada historię dwóch dziewczyn-uciekinierek. Oto Stacy, znudzona ćwiczeniami baletowymi, zauważa kociaka, który gramoli się na parapecie. Jego ruchy są beztroskie i wyrażają chęć poznawania świata. Zainspirowana tym Stacy ucieka z zajęć i spotyka Sijię, czekającą na zewnątrz. Kiedy dziewczyny mkną ulicami Paryża w niebieskim kabriolecie, Stacy wyciąga z torby bardziej odpowiednie ubrania i znajduje … pasażera na gapę. Dziewczyny wraz z kociakiem wsiadają na pokład jachtu na Francuskiej Riwierze i dzień zamienia się w zmierzch. Docierają do willi, gdzie odbywa się impreza i grupa przyjaciół czeka na honorowych gości.
Cena wody toaletowej – 229 zł/30 ml