Sercem Hiszpan a Francuz z wyboru, Paco Rabanne zasłynął nie tylko z charakterystycznych sukienek, ale przede wszystkim z tego, że zrewolucjonizował świat mody i zmienił typowe kody elegancji. Znacie tę postać? Jeśli nie, ten tekst jest dla was.

PACO RABANNE 4Na jego stylistyczne i artystyczne osiągnięcia złożyły się wyjątkowe uzdolnienia i zuchwała pewność siebie. Jego szczególne podejście do projektowania dotyczy sfery znacznie szerszej niż głośna, metalowa suknia, która rozsławiła jego imię w świecie mody. Od 1969 roku bowiem, niesztampowe, śmiałe wizje Paco Rabanne realizowane są z takim samym tupetem i niezachwianą pewnością sukcesu w jego kreacjach zapachowych.

PACO RABANNE 2Zmysłowa kobiecość

Jednym z przejawów wizjonerskiego talentu Paco Rabanne była umiejętność stylizowania najpiękniejszych kobiet jego czasów. Paco Rabanne ubierał piękne kobiety bez popadania w banalne uproszczenia. Smukła Françoise Hardy, posągowa Jane Fonda, legendarna Brigitte Bardot, wszystkie te ikony XX wieku zawdzięczały swój status nie tylko urzekającej fizjonomii, ale także swojej inteligencji i zmysłowości. Krótko rzecz ujmując – były to kobiety wyzwolone. Śmiały i bezpośredni w realizowaniu swoich zamysłów, projektant od początku afirmował swój zachwyt nad złotem, które jakby mimochodem ujarzmił w słynnej sukni zaprojektowanej dla Françoise Hardy. Celebrował także swoją miłość do diamentów, których doskonała natura bez końca go fascynowała. Od czasów Calandre – kompozycji, która powstała w 1969 roku, Paco Rabanne tworzył niezwykłe zapachy, komponując je z podobnym kunsztem i pietyzmem, jak suknie couture. Zapachy stawały się olfaktorycznymi przekaźnikami jego uniwersalnych i ponadczasowych fantazji i stawały się idealnymi towarzyszami kobiet, pomagając im rozkwitać, błyszczeć i żyć pełnią życia.

PACO RABANNE 3Zapachy sukcesu

W 2008 roku Paco Rabanne wywołał niemałe perturbacje, podrzucając do perfumerii sztabki złota. Już w chwili lansowania 1 Million osiągnął niewiarygodny sukces, który trwa po dziś dzień. Fantazja o luksusowym życiu – wciąż temat tabu w niekiedy zbyt prawomyślnym świecie perfumerii – została przyjęta przez klientów z ogromnym aplauzem. Zapach o niespodziewanej olfaktorycznej charakterystyce wspierany był przez niekonwencjonalną kampanię reklamową. Tak narodził się słynny dżentelmen pstrykający palcami.

W 2010 roku marka objawiła jego kobiece alter ego – Lady Million Eau de Parfum – kompozycję podobnie żywiołową i wywrotową, jak jej męski pierwowzór. Ekstrawagancja, namiętny czar i ostentacyjna przyjemność – takie nazwy przybrała nowa gra. Oryginalny flakon w kształcie oszlifowanego diamentu przyczynił się do oszałamiającego sukcesu tego produktu.

W 2012 roku pojawiała się edycja Absolutely Gold o absolutnych koncentracjach, aby wzbogacić świat zapachów Million.

Lady Million Eau My Gold! to nowa przygoda, która składa ukłon wobec dziedzictwa zapachów Lady Million: nowa fantazja, nowe terytorium olfaktoryczne i wizualne, niespotykanie subtelne, ale zarazem dynamiczne wcielenie kobiecości. Umocniwszy swój żywiołowy i impulsywny wizerunek, który sprawił, że mężczyźni padali do jej stóp, Lady Million manifestuje dziś inne pragnienia i afirmuje własną przyjemność. Znacie? Jeśli nie, to może być wasz pomysł na tegoroczny prezent.

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.