Czy wiecie, że aż 76% kobiet nosi źle dobrany biustonosz? Takie dane zainspirowały markę Triumph do ubiegłorocznej światowej kampanii „Przymierz się do pięknych kształtów”. Podczas konsultacji brafittingowych zmierzono wówczas 380 000 kobiet. W tym roku poprzeczka została podniesiona – zmierzyć i dobrać biustonosze 500 000 pań!

Osi Ugonoh-Perfect Sensation WHP i Maxi (2)Tegoroczna odsłona kampanii wzywa kobiety do działania hasłem Znajdź swój Ideał. Wsparcia marce udzieliły Ambasadorki: aktorki Grażyna Wolszczak i Basia Kurdej-Szatan oraz modelka Osi Ugonoh. Dołączają one tym samym do grona globalnych partnerek akcji, które sukcesywnie są przedstawiane przez markę Triumph.

Kampania Znajdź swój Ideał koncentruje się wokół zdjęć wykonanych przez znaną fotograf – Lidię Popiel. Każda z Ambasadorek, podczas indywidualnej wizyty brafittingowej, odnalazła bieliznę idealną, aby następnie zaprezentować się w niej podczas intymnej sesji zdjęciowej.

Kampanii towarzyszy także seria krótkich filmów, w których partnerki akcji dzielą się swoimi wyborami dotyczącymi bielizny.

Wszystkie materiały kampanijne zostaną umieszczone na specjalnie stworzonej platformie internetowej Znajdź swój Ideał. Jest ona pomyślana jako przestrzeń dla kobiet, gdzie znajdą one porady, umówią się na profesjonalną konsultację brafittingową i wybiorą idealny biustonosz. Zajrzyjcie tam koniecznie.

Dowiedz się więcej na #FindtheOne #ZnajdźSwójIdeał lub findtheone.triumph.com

 

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.