Marka AVON prowadzi już 17. kampanię propagującą profilaktykę w walce z rakiem piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką.

AVONW tym roku marka AVON przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci AVON Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON kontra Rak Piersi m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu „Gabinety z Różową Wstążką” prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum.

W tym roku partnerem akcji została marka Nestlé FITNESS, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie www.wielkakampaniazycia.pl

No Comments Yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.